Little Figge

Jag å mamma å Jenny har vatt i Västervik idag. Jag köpte ungefär allt jag inte skulle. Jag skulle köpa grejjer te helgen, dä gjorde jag inte. Jag skulle köpa en svart jacka. Dä gjorde jag inte. Däremot köpte jag en grön..vafan ska jag mä en grön jacka till? Å så köpte jag skor..dä skulle jag inte heller. Å parfym, men dä behövde jag faktiskt. Man vill ju inte lukta illa direkt. Å så köpte jag annat jag verkade tro att jag behöver.

Nu har jag lånat ut pinglan till mr.lillebror mä stränga order att han kommer DIREKT hem efter matchen å inte håller på å far runt.
..frågan ä om jag ä så värst respektingivande..

Kanske inte efter dä här som råkade hända i somras
..bra att han tar hand om en syster i nöd när hon inte kan resa sej..

Publiken säger
Postat av: Eldis

Fyllekaja. Hört talas om skrumplever månne?

2008-10-22 @ 16:59:01
Postat av: PIXIE

tack, jag får veta på fredag hur det går ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback