Onödigt är ordet!

 
1. Dä här är Börje. Han står ivägen där han står som ni ser.
Grejjen är att han har stått där typ sen i fredags.
Jag suckar varje gång jag snubblar, men tror ni jag ställer in han? Nej.

2. Dä här är 4 av mina jackor. Jag har fyra stolar.
Igår gick jag in mä jacka numer 5 å tänkte hänga den på en stol.
Dä var fullt. Dä är min största ovana tror jag. Jag hänger ALLTID jackor på stolar!

 

3. Jag är bjuden på 100års fest. Dä är cool!
4. Dä här är min dörrmatta! As the star i am, som jag brukar säga.



5. En del av mitt vardagsrum. Å så lilla mini nere i hörnet!

Ja alltså, jag har lixom inget annat vettigt å göra än å gå runt å ta kort på en jävla massa onödiga grejjer. Egentligen borde jag städa. Men inte såhär på kvällen!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback