Comment!

"Du borde ha mer bilder på mig i din blogg! Om du visste hur bitter jag var hela lördagsnatten, jag som fick jobba istället för att se Cradle of Filth och dricka öl..."

Ja men absolut!
Men då måste du ju skriva ditt namn lilla vän.



Idag har jag ju pluggat lite, eller, jag har TÄNKT plugga. Jag startade alkisdatorn där jag har börjat skriva min rapport. Dä visade sej att sist jag sparade den var 2 juni.
Jag har inte varit nån duktig student den här sommarn uppenbarligen.
..tanken som räknas..har jag hört..

Imorrn ska jag jobba den där satans kvällen igen. Om dä är nån som känner för å sitta å undehålla mej ute på Fredensborgs Herrgård en fredagkväll är det mer än välkommet. Jag skulle kunna ge tacksamhetslön för besväret till å mä!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback