Seriös student!

Idag är jag en seriös student. Jag sitter å pluggar en fredageftermiddag.
Detta för att vi har rätt så mycket å göra tills vi börjar igen den 11e januari.
Det ska skrivas rapport från praktiken, som vanligt. Å det är ett jävla projekt i sig. Rapportskrivning är ingen barnlek! Å inte ett dugg kul!
Sen samtidigt ska vi göra en egen reseproduktion. Från början med allt vad det innebär. Huua! Det är den jag tänkte börja spåna på nu.
..men var är min kreativitet när jag behöver den som bäst?

Jag har lovat mig själv å få VG på resten av allt jag gör oxå.
Än så länge går det ju alla tiders.

För övrigt har jag flyttat upp till pappas hus i helgen. Han är inte hemma så jag passar på å ta med mig lilla Signe på en weekend här.
Jag eldar å tvättar å pluggar.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback