Thank God i'm alive!

Jag överlevde en timmes ridlektion. Nu är jag nog redo å ta över världen! Jag fick till å med den hästen jag begärde å få. Star, alltså.
Cool häst med ett föl som gillade å bita i min arm.

Det va ju som sagt inte igår jag red lektion sådär på allvar. I skogen har det hänt att jag har spurtat ut med Ami å så,
men det är inte riktigt samma sak direkt.
När Agneta sa "På vänster framdel, helt om" Då tänkte jag wöööuw hur va det här nu då. Men det satt som en smäck i ryggmärgen å även om jag va lite ringrostig så gick det rätt bra får man väl säga. Jobbigt va det oxå, jag va halvt död efter cirka en kvart!
Det skaver i händerna oxå, jag glömde handskar. Aah!

Jag vågade knappt hoppa av hästen när det va över, å såhär i efterhand känns det som jag skulle suttit kvar där. Jag har ont överallt. Precis överallt!

Som grädde på moset spurtade jag å Curly runt Lönneberga oxå.
Jag trodde det skulle va en bra idé för å mjuka upp min stela kropp.
Men, dont try this at home!

Tyvärr jobbar jag ju med min ridlärare imorrn.
Hon kommer nog ha roligt. Pff!


Publiken säger
Postat av: Sofia

Äh, han är i papperskorgen nu. Tommie is my man och han är på väg hem snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback