Reseledare, kan va min grej!

Okej, jag är alltså hemma igen efter en helt fantastisk vecka med världens bästa KY-klass och sköna resenärer. Jag har prövat lyckan som reseledare i Tyskland å Tjeckien, kan man säga. Det kändes rätt naturligt, förutom att micken vägrade funka på min dag, men det är lika bra å lära sig den hårda skolan från början. Som sagt har vi haft det väldigt bra, det är vår i Prag!

Jag slänger in lite bilder istället, tror inte ord kan beskriva!

 
"Vi måste ju låssas att micken funkar i alla fall å ta kort"
Nå va tycker ni, ser bra ut va?


Vrålåket!


Jag å Jennie står på Karlsbron, som vi inte hade gjort annat.


Prag by night!


Johan, jag å Jennie. JEJ, som vi kallar oss!


Michaela å Johan hugger in på det godaste!


EJ under lite skelettdelar!


Skelettkyrkan va lite smått läbbig.
En halvblind munk har fixat det här av 40.000 personer.



Jag tippar att det här är St.Vituskatedralen faktistk. Jävligt hög!


Många öl blev det! Alldeles för många egentligen. Men vi hade ju
semester. Typ!


Astrologiska uret i Prag, som alla verkade tycka va skitcoolt.
Vi satt på en bar mitt emot det en hel kväll. Man tröttnar.


Jag får numer göra mitt egna öl!


Little Susie på väg ner i grottorna.
43 meter under jorden va vi. Jag var mest rädd för en fladdermus
jag såg i taket. Inte så värst för att det skulle rasa.

Jaaa, det var det. Vi har gjort så mycket mer egentligen. Varit på koncentrationsläger å vattenspel å grejjer. Å så har vi varit i Berlin å kollat på sevärdheter från bussen.


Publiken säger
Postat av: Malon

Fy fan... jag älskar sådana där resor. På riktigt.

Du får ta med mig på en sådan resa någon gång, Elon. Och vara min privata guide. Très bien!

Postat av: mija

låter som en helt otrolig upplevelse! :)

Å vilket yrke du ska få sen då. grymt.



Kanske kan hitta ett gym där jag kan jobba med mina friskis-insatser nånstanns på vägen som du kan guida resenärerna till ;P haha

2010-04-27 @ 13:49:35
URL: http://lifeofm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback