En julafton till är över!

Jag överlevde julafton, helt smärtfritt förutom lite ont i armen.

Vi spelade spel, mamma och jag förlorade. Tjurig blev jag. Jag va grymmare än jag trodde, svarade på frågor som jag inte hade en aning om att jag kunde.
Jag kan så mycket mer än somliga och jag själv tror - uppenbarligen!

Idag är det juldagsfest på metropol i Hultsfred.
Om jag ska va helt ärlig så är jag inte det minsta sugen å gå dit. Men det kommer jag göra i alla fall. Bara för att man ungefär måste.
Jag kommer gå runt å låtsas att jag blir jätteglad över å se folk jag inte har sett på länge, säkert krama dom, fråga vad dom gör nu för tiden även att jag inte bryr mig, sen kommer jag hålla med om att "vi måste hörs oftare", sen ses vi nästa år utan å ha hörts en enda gång!



Julstämning hos mamma igår!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback