Wochenende!

Allright. I fredags var jag på Harrys. Jag å Susanna å Josse. Vi firade att våran mördarvecka i skolan var över. Tyvärr är ju inte Harrys kul så det va kanske inte det bästa stället å fira på. Men vafan. Vi hade svindlande framtidsplaner där vi satt i alla fall, jag å Susie ska göra Lönneberga till ett semesterparadis. Jag vet inte om det känns så klokt å genomtänkt längre, men just där och då lät det för jäkla bra i alla fall.

Sen gick vi till Harrys, drack en öl och åkte hem. Ungefär. Tidig hemgång va det bästa alternativet. Skönt när man kan ringa en taxi å säga:
"Hej det är jag, å jag vill hem". 5 minuter senare stod den där ute.



Igår va jag ute å gick i Hultsfred. Vi var 6 personer och 6 hundar. Det är lite respekt ändå.
Sen hade jag planerat en kväll med melodifestivalen å julmust.
Det gick åt pipsvängen.

Jag la mig lite på sängen vid 17.00 ungefär å sen vips vaknade jag av att kristin messade ungefär 21.50. Så gick det med min kväll, kan man säga.
Jag trodde aldrig jag skulle kunna sova på natten. Men jag la mig igen vid 00 å sov nästan till halv nio. Jag måste va bra utvilad nu alltså.
Miin lägenhet har fått en rejäkl omgång städ idag så nåt vettigt har jag i alla fall gjort.

Det är inlägget kan snart titulera sig som det längsta på länge.

Jag slutar nu. Adjö!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback