Lördag!

Jag har varit på mat - och hantverksmässa i Lönneberga idag. Lite otur med vädret, annars var det trevligt. Till slut frös jag halvt ihjäl..jag frös så mycket att pappa offrade sin jacka.
Jag tänkte köpa godis, men sen kom jag på att jag har ett nytt liv.

När jag kom hem stimmade jag igång å skulle åka till Harrys.
Men jag verkar ha kommit över min Harrys-period.
Mamma frågade senast häromdan "tröttnar du aldrig på det där stället?"
Då sa jag blankt nej. Nu börjar jag misstänka att så är fallet.
Det vore ju bra jävla tragiskt om jag inte vill gå dit i höst!

Jag tränar mig i photoshop istället.
Jag har sökt en kurs till våren.
Digital bildbehandling, då måste man ju ha lite skills innan!

Jaha..vad gör alla en lördag? Det är dött i bloggvärlden!


Här ruschar jag fram med en öl i näven på Borgholms gator!
Jag saknar sommarens alla bravader!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback