På grund av tisdagstristess!

1. Vill du ha ditt ex tillbaka?
Jag har inte mycket till övers för gamla rövar, så att säga. Svaret är alltså nej.

2. Är du singel?
Ja!

3. Har du någonsin förlorat en nära vän?
Inte förlorat som i att den har dött, men annars kan man nog påstå det ja.

4. När var sista gången du verkligen skrattat?
Idag på jobbet efter att jag egentlige va tvungen å "ta det på allvar!"

5. Något är fel, den första personen du vänder dig till?
Vid sjukdom - pappa. Han svarar alltid att det nog inte är så farligt.
Vid rövar - Curly. She's been there done that.
Annars - Alla, jag är inte så knusslig sådär.

6. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde?
Alla gillar mig!

7. När var sista gången du grät mycket?
Nång gång i mitten av maj när min häst hade dött precis.

8. Är det någon du vill göra allt med?
Det vore väl bra konstigt.

9. Hur många kan du berätta allt för?
Ingen har någonsin vetat allt om mig. Bara jag själv!

10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
Yes.

11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig?
Inte än, i alla fall.

12. Beskriv dig själv med ett ord?
FANTASTISK.

13. Har du något som hör till ditt "ex"?
Nej, däremot är jag själv en jävel på å lämna kvar. Jag hatert.

14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?
Jaha, det har jag. Bara för å visa att vi kan.

15. Fullständigt namn?
Elin Maria Kennmark

16. Favoritlåt?
Losing my religion!

17. Favoritfärg?
Svart. Men jag är inte deprimerad eller så.

18. Bästa vänner?
Sånna utsåg man när man var liten.

21. Gråter du ofta?
Oftare än vad jag egentligen behöver i alla fall. Det kommer väl med åldern sånt där.

22. Vart bor du?
I Silverdalen!

23. Vem kramade du senast?
Lena. VD på mitt jobb.

24. Har du varit olyckligt kär någon gång?
Oyes. This is a cruel town.

25. Vem pratade du med senast?
Min katt. Jag sa: "Meen vad vill duu nuuuu?!" Hon svarade inte.

26. Röker du?
Ser jag ut som en rökare? Nej precis.

27. Är du kär just nu?
Nej för det finns ingen å va kär i.

28. Vem kan du berätta allt för?
Ingen, har jag ju sagt.

29. Favoritdjur?
Inte fåglar i alla fall.

30. Hur lång är du?
160 centimeter över havet.

31. Vem äger ditt hjärta?
Jag. Men jag funderar på å sälja det, det är snällt så jag kan nog få endel fört.

32. Favoritfilm?
Hatar film.

33. Är du lättsårad?
Nej, jag har vant mig. Jag vet hur man lagar ett hjärta snabbt som fan.

35. Har mest minnen med?
Tanja skulle jag tippa.

36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"?
Mina granntanter, Lina och Rebecka.

37. Den hetaste personen som gillade denna status?
Ett jävla tjat om denna status. Det här är ingen status!

38. En som du inte kan leva utan?
Mig antar jag. Dör jag så är det ju rätt kört.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback