En helg i Norge!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är kallt i Norge, tänkte jag och packade ner min vinterjacka som jag har längtat efter å få ha på mig sen jag tog av mig den sista gången förra vintern. Den behövdes visst inte, Norge är inte Norrland eller istiden.
Jag gick på världens största toalett hemma hos Barbro. Eller, om sanningen ska fram så gick jag inte ens på den, jag var bara där å tog kort.
 
Jag har varit på OS-stadion i Hamar, Norge, också. Jag, massa hundfolk och cirka 3000 hundar. Det är det jag har gjort i Norge. Varit sällskap på hundutställning. Slutar aldrig förundras över hundfolk, det kammas å borstas å tofsas och kläs upp sig. H-e-r-r-e-g-u-d! Jag drömde till å med på natten att min katt skulle paras och jag letade efter "rätt hane med perfekta linjer och tandrad!" Lite skadad.
Hunden på bilden är internationell champion numer. Bäst av 68 likadana golvmoppar. Bra Tokyo!  Jag firade henne med lite daimglass!
 
 
Sen var jag tvungen å ta kort på en toalett till. Jag verkar ha en fetisch för snygga toaletter.
Det kan man ha!
Å så lite fin utsikt över havet i Hamburgsund.
 
Den här helgen har jag fått se jättemånga fula hundar, motorväg, motorväg och motorväg. Å så har jag ätit norsk leverpostei som jag åt jämt när jag bodde en sväng i Norge. Å ja, sen har jag shoppat. Man kan inte ha för mycket pengar, då blir man ett offer för rånare.
 
Hej!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback