Fattar inte ens mig själv.

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. (Stackars dom som inte är mig å ska försöka förstå sig på mig.)
T.ex har jag lagat mat med bacon i idag. Jag gillar inte bacon. Förra veckan lagade jag mat med champinjoner, det gillar jag inte heller. Ibland säger jag saker som jag absolut vet att jag inte borde. Ibland handlar jag för mycket för min egen ekonomis välbefinnande. Om jag inte skärper mig kanske jag blir ett fall för lyxfällan och blir kändis!
 
Ibland vill jag köpa en kanin. Min sista kanin Victor var ett vansinnigt litet mongo som fräste och gick till attack. Men söt ändå. En annan gång skulle jag köpa ett marsvin, när jag såg dom vågade jag inte ens ta i dom. Äckliga fötter. Blev inget köp, där var jag smart. Å vad skulle jag med ett marsvin till? Mata med gurka varje gång den pep lite? Nej tack.
 
Häromdagen köpte jag en bokhylla, bara för den var snygg. Jag har inga böcker å fylla upp en bokhylla med. Jag får åka på loppis å köpa. Snygga böcker med snygga ramar så det passar in här.
 
Det är lite som mormor säger. "I Ellos finns rätt mycket..för oss som är normala..du är ju inte speciellt normal. Du vill ju ha lite finare kläder..å i ditt hem kommer inte in vad som helst, då är du hellre utan!"
 
Lite finare kläder ja . jo jag tackar!

Publiken säger
Postat av: Mamma

Har du hål på ena strumpan eftersom du gömde tån?

Svar: Nej, det var bara en liten posegrej! ;)
EgoElin

2012-10-17 @ 17:57:44
Postat av: Mamma

Ok,då vet jag du:))

2012-10-18 @ 08:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback