Oh ohhh.

Ni kanske tror jag dog i en skidbacke på grund av min frånvaro? Noo no. Jag överlevde, skulle jag dött av nåt skulle det förmodligen varit hudcancer eftersom jag mest jobbade på brännan dom sista dagarna. Sälen bjöd på mycket fint väder som ni fattar. Och många öl, många galenskaper och nya bekantskaper!
 
Jag hann va hemma i fem dagar innan jag tröttnade och drog till Finland. Så jag har alltså hunnit med en kryssning till sen sist. I helgen. Svisch upp till Sthlm och iväg. Den här gången helt frisk och alert. Det var kul! Men en är lite för gammal för å va upp till 07. Det är tydligt! Men är det värt det så är det värt det och då är det väl bra? Ja.
 
Nu får jag nog hålla mig hemma ett tag. "Va du wavler!" sa farmor. Wavler betyder ravlar och ravlar betyder far omkring.
 
Nåt annat kul är folk som vill lära känna en och va kompis och så hör dom inte av sig ens när det har gått cirka 3 månader sen sist. Hej kompis men jag behöver inte dig!

Publiken säger
Postat av: Frida

Hoppas det inte innefattar mig, vi är väl kompisar hur länge det än går tills nästa gång vi ses lr hörs ; )? Pöss

Svar: Såklart inte dig Ohlsson ;)
EgoElin

2013-04-17 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback