typ!

Hur jag mår nu? Jotack, jag var hos läkarn igår och fick min dom. Halsfluss och infektion i båda hörselgångarna. Inte konstigt att jag har varit lite gnällig, men konstig att jag inte har varit mer gnällig.
Nu äter jag penicillin och droppar nåt gult i mina öron tre gånger om dagen. Det känns roligt å äta penicillin hela min Sälen-resa. Verkligen. Well well, jag mår i alla fall bättre idag än vad jag har gjort på en hel vecka så det känns väl bra. Jag äter igen, å bara för jag kan äta igen så åt jag pizza till lunch. Man får ju passa på när det finns saker å fira.
 
Skönt att det är vår i luften, men jag har hört på ryktesvägar att det ska bli snö i helgen. Inget jag behöver beklaga mig över eftersom att jag ju åker till ännu mer snö på söndag. Men det är synd ändå, jag vill ha snöfritt när jag kommer hem, och gärna sopade gator. Men det lär ju va för mycket begärt!
 
 
Sähär ser man ut när man har halsfluss på kryssning!

Publiken säger
Postat av: Mamma

Nu kommer du o suse ner för backa galant du!

2013-03-01 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback