Blogga för fasen Elin.

Förlåt mina damer å herrar för sen uppdatering.

Men jag har varit i ullared idag. Spenderat mina pengar. Dä ä jag bra på faktiskt. Jag har köpt en klänning mä dödskallar på. Sen kom jag på en briljant idé på hemvägen. "Mäh..jag kan ju ha klänningen på dopet!" "Elin..nej! Inte dödskallar i kyrkan!" Nähänej.

Två hattar köpte jag oxå. Känns som ett svek mot min vita♥ men..jag behövde en svart å en rosa oxå. Oja.
Sen har jag köpt tajts som dä hette förr i tiden, ett tokrosa linne, en typisk elintröja å ett par skor. givetvis. Så har jag köpt massa annat vuxet stuff..gardiner å sånt tjaffs. Fint ska dä bli.

Åh ja..värsta pepsi max rean va dä. 3 kroner per burk. I have to tell Tanja that kap.

Imorrn när jag vaknar måste jag åka å handla för å kunna äta frulle. Jag hatar å börja jobba vid 10 när frullen är vid halv nio. Låt mej börja innan!

Dubbelt upp sexprogram idag. Icke att förglömma.

.Ciao.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Klart man kan ha döskallar i kyrkan, var ska man annars ha de?

2007-04-25 @ 22:25:31
Postat av: TP

Låter som dä va en lyckad resa till Ullared. Nja döskallar i kyrkan på dopet kanske inte passar.. finns nog tillräckligt mä sånna utanför =)

2007-04-25 @ 22:39:54
Postat av: Allvetaren!

Du gumman, det gör inget om du missar att blogga en dag. Ingen kommer döda dig för det. Ingen kommer klanka ner på dig för det. Det är okej, men det kanske blir lite av ett beroende, något man måste göra varje dag för att dagen ska kännas bra och inte misslyckad? nåja, rolig läsning. Kram

2007-04-26 @ 21:44:46
Postat av: Dag

Har en del bloggar att kommentera nu. Anyway, skulle inte dricka Pepsi Max om jag ens fick 3 kronor/burk. Man får ju cancer av den skiten ju.

2007-05-27 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback