Dä ä ett jävla skit allting.

Jag har fått en låt på hjärnan. HFK-låten. Gerry å dom har gjort den å han har i princip tvingat mej å köpa den. Så hela dagen har jag gått å sjungit "Håååäääfffkåååå heeeja på håååäääfkååå..heja på vårt gröönviiita laaag" Jävlit störande. Ett å annat leende har jag fått offra te gästerna oxå.


Skitväder idag. I hate it. Dä ä väl sånna här dagar man bara ska va inne. Å dä ä jag. Men eftersom jag har Alva här nu måste jag snart gå ut mä henne. Uh.


På söndag skulle jag ha åkt mä hästen te dagis. Men nu behöver jag inte dä. Dä betyder att jag kan festa i helgen. Lyckan är total. skulle man kunna säga. Däremot Tanja jobbar. Hur ska dä gå till då.

Tål å tänkas på.


Jag har kommit in i en åh-vad-dä-ä-tråkit-å-blogga-period. Men jag gört ändå. Men jag tycker egentligen dä ä lite läskit när man har hur många läsare som helst. Ja, jag överdrev en gnutta. Men ändå. Dä ä ju lite läskit, man vet att ni läser men man vet inte vem ni är. Scary. Så..ä dä nån --> anders,danne,malin,martin,chrille,erik,jessica,fredrik,johan,benny,matilda,sofia,kristin,maria,johanna,samuel,david,andreas å alla andra namn som finns, som läser min blogg? Svara ärligt ja eller nej! Wuuhuuu! Vilken prövning för er.

Våga träd fram.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Svaret är ja. de e scary. men du vet ju vem jag e iaf. Jag vågar träda fram.

2007-04-19 @ 18:43:02
Postat av: Chrille

Man skulle visst skriva om man läste. Jag erkänner, jag läser utan att kommentera. Lovar att bättra mig. Pöss

2007-04-19 @ 23:42:03
Postat av: Eken

Va fan! vet du inte att jag läser o begrundar??=)

2007-04-21 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback