Ey go Eylen.

Idag har dä vartit en fullt-upp-dag.

Började mä att jag vaknade sådär onödigt tidigt. Då åkte jag å solade. Köpte frallor. Å va på arbetsförmedligen å visade upp massa papper på vad jag har gjort å sånt.,

Sen åkte jag te mormor å åt frulle där. Därav mitt köp av frallor.

Sen va jag ute å gick mä Tanja å Ida en timma. Å efter dä va jag mä när Adam skulle till läkarn. Jag å Ida lekte i väntrummet. Sen gick vi å skulle köpa skor te henne. Men inga tillräckligt fina. Så vi fick glida vidare te vimpan. Där köpte vi ett par rosa å vita små nikeskor till henne. Jättesöta.

Å nu håller jag på å laga mat för jag håller på å dööö av hunger!


Publiken säger
Postat av: pop-mört

om du har haft fullt upp så är det ingenting emot vad jag har haft. Jag e helt slut. Fast du har ju passat ungar. de e ju oxå jobbit. Jag ska inte skaffa barn på ett bra tag.

2007-04-02 @ 18:16:05
Postat av: Tant uträtta!

Låter som en bra dag, du har gjort en massa bra saker. Själv har man bara varit på en föreläsning, gått två timmar, gymmat två timmar samt plockat fram sommarkläderna och plockat bort de nytvättade vinterkläderna. Nu slänger jag ut vintern :) kram

2007-04-02 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback