Gårdagens Harrys i punktform.

♥Förfest in my apartment. Fia, jag å Malin. Party for 3. Skitkul..å va mycke skvaller dä kan bli! Jiiises. I alla fall klarade fia av å inte hälla mer vin i datorn. Goodie. Jag lyckades inta kalasform på 1 äcklig julecider, absolut mandarin och lite äcklig jordgubbssprit. Å en räsergrogg på vägen.

♣Tack David för skjutsen in. Vi höll på å hänga mä hem för inte ens vid minuten va dä människor. Men dä va dä på Harrys. Mycke för å va lördag.


♥Svängde våra lurviga på lilla golvet. Röjjde till svenska klassiker. Sen kom han.. mr Pejron himself..the mingelbildtagare. Vi blev mä. Man brukar bli lite lagom het på dom där. Sen tror jag Pejron blev kär i mej. Nästan. För han hängde kameran runt halsen på mej. Wuhuu tänkte jag å klickade bilder te höger å vänster på vackert folk. Å på ovackert. Sen hade jag ett P efter mej hela kvällen. Han va oerhört romantisk. Hm. "Fan va söt du ä din jävel. Men hade du vatt kille hade jag gett dej så jävla mycke stryk!" "varför ä du så jävla söt för din idiot? Dissa inte mej. jag vill sparka dej på smalbenen" Men ändå följde han mej troget. Haha. Poor Pejron. Jag är en elak människa. Återigen ä dä bevisat. Å nu vet han uppkomsten av min å Tanjas betydelse av hans namn..å varför.

♥Malin hade oxå ett fan. Han fattade inte vända-ryggen-mot grejjen. Då gick han bara runt. Ett sånt pucko. Inte lätt å va söt å osingel du Malin.


♥Isbjörn ÄR gott. Å öl. Men dä ä INTE bra å blanda allt dä där. Men Elin tror alltid att äähhh dä göööör inget. Men attan att dä gör.

♥I hate the big dancefloor. I hate the music I hate the people.

♥Dä va lurit mä skjuts hem. Vi fick tränga oss in i en taxi före ett par. Dom kunde gå tyckte vi eller vänta på nästa taxi. Tji fick dom. Fia sa till dom på skarpen att vi faktiskt redan hade tagit på bältena. Å Pierre erkände sen att han ville hellre köra på oss. Hm. Jag tror han ljög. Men han blev utsedd till världens bästa taxichaufför. Han tog titeln från Jonas.Jag lyckades få han å stänga av taxametern på 330. Jämnt å bra. Å sen skulle vi av. Hej då Pierre. Hej då Elin. Men huuur vet du va jag heter?! Som ni tjatar går dä inte ta miste på. Tack å bock. Han kände inte igen oss. Vi sa till han å tända lampan å titta noga, men inte då. Han hade aldrig sett oss förr. He lied, I think.


♥När jag väl kom hem. Pratade lite mä ekke på msn. Han va full minsann. Å så tänkte jag fylleblogga. Dä va nog tur att jag besparade er dä.


♥Ja..dä va dä hela. Idag har jag sovit längre än på länge. 12.08 vaknade jag av att pappa ringde. Då va emma på väg å hämta mej. Vi skulle hjälpa till mä flytten. Jag hann inte äta eller nåt. Allmänt fräsch kände jag mej i mina på tok för fula för å ha på sej pumabrallor å mitt linne å min jacka. Å utan mat blir jag skittjurig. Jag va jätterolig å ha mä mej. Sen bjöds dä på pizza. Yummie. Sen åkte jag å Gerry å Ida å kollade på fotboll. B-laget gjorde va dom skulle.


♥Nu vill jag sova. Igen.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Shit, du hade de kul låter de som. Synd att vi inte fick nån fylleblogg bara.

2007-04-22 @ 20:17:28
Postat av: Anonym

Visste inte att du kan va så elak =)Fast visst.. alla är vi ju olika.. Å näe.. det är inte bra å blanda.. kan sluta illa.. in på toa å ta ett snack mä ulrik.. inte kul..

2007-04-22 @ 20:24:07
Postat av: Chrille

Låter ju som ni hade en toppekväll. Får se till och fixa ihop nåt när man har vägaran förbi lite längre fram i vår.

2007-04-22 @ 20:25:39
Postat av: Dag

Vad är Isbjörn för en drink egentligen? Aldrig druckit. Drack Cosmo förut tills jag fick reda på att det är en tjej- alternativt gay-drink så nu är jag tvungen att dricka manliga drinkar som smakar skit. Livet är hårt ^^

Verkar som ni hade skoj iaf. Varför går ni alltid på detta Harrys? Är det enda krogen i hålan hultsfred? ^^

2007-04-22 @ 20:35:22
Postat av: Högsby Homie

Nej fy skäms inte ett ord om våran förfest i can

2007-04-24 @ 17:42:51
Postat av: Anonym

cam

2007-04-24 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback