hemskt.

Onsdag idag. Inte långt till helg.

Harrys på Lördag. Jag är inne i träsket igen.

Gått idag. Tänkte springa men såhär lät vi igår.


Tanja:
Åhhhh spriinga imorrrrn! Jag tycker dä ä en hemsk ovana vi har lagt till mä!

Jag: Jag oxå! Men kan du inte banga på grund av jobbet? Dä gjorde ju jag idag.

Tanja:Ja men då gör jag dä. Men då tar vi i hand på att vi simmar på torsdag. Eller?

Jag: Ja, bara ingen råååkar få mens!

Tanja: Hoppas!

Jag:Verkligen.


Dä vad jag kallar noll karaktär.


 

Va har jag mer gjort idag..varit på shoppingtur mä Emma, Gerry å Adam. Men jag köpte inget. En inre röst i mitt huvve sa åt mej å släppa allt jag roffade åt mej. Å jag löd. Dä va bra för jag har inte råd å shoppa mer. Dä händer alltför ofta.

Nu ska jag ta tag i å städa min lilla lägenhet. Dä går vilt till på 2mannaparty.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Värst va du festar nu då! Fast jag ska nog oxå ut på fredag ;/

2007-04-11 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback