HultsfredOslo

Läst på rockpartys hemsida.

HULTSFRED ÄLSKAR OSLO
8 maj åker Hultsfred till Oslo å ställer till med en stor fest. Är du över 20 år och kommer vara i Oslo då kan du vinna en gästlisteplats.

Man kan ju undra varför dom inte kan ställa till mä en stor fest här hemma i Hulstfred mer än en gång om året. Men jag är inte bitter. Jag åker gärna te Vimmerby å går på Harrys varje helg. Jaaadå. Dah.

Å förövrigt...ELIN älskar NORGE. Bring me to Oslo. Please.

Publiken säger
Postat av: Anonym

Bara å dra till Oslo å festa med Hultsfred =) JA det är mycke bättre dom har en stor brakfest här hemma istället.. Här händer ju inte allt för mycke..

2007-04-26 @ 21:32:43
Postat av: Lusekoftan

Jag kommenterar nu din dagbok i brist på annat och i väntan på tvätten ska bli klar så man kan få gå och sova. Har missat ett tiotal inlägg märkte jag. Illa.

2007-04-26 @ 21:39:58
Postat av: pop-mört

hehe... Varför hänger du inte me hultsfred till oslo då? Du e ju över 20

2007-04-26 @ 22:03:12
Postat av: Eken

Ha det så kul i Oslo!! =)Passa er alla unga norska män... *ler*

2007-04-26 @ 22:08:46
Postat av: anders 11

Jag är i Oslo med ditt ex men det är inget mellan oss Vi bara lallar runt på Karl Johann och jag behövde komma loss Här färgas molnen i en skymning ganska ståtligt över Grand Och det ser lite ut som den där natten när ladan brann, Om du minns Men det va längesen, ja det var evigheter sen nånting brann iallafall nära mig Har du hittat hem? Jag har hört att du har skaffat en lägenhet nu och stadgat dig!?

2007-04-26 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback