Jättekul. Hmm.

Idag vill jag inte blogga egentligen. Men jag känner att dä vore dumt å inte. Såhär när påskärringarna ä ute å glider. Jag har sluppit dom, tur dä för jag har ändå inget godis hemma å ge dom. Å man vet ju själv hur tråkit dä va å typ få ett äpple.


Jag får tebax på skatten i år. 1500. Inte mycke men välment, som farmor skulle ha sagt. Å så har jag fått min deklaration från Norge..men den fattar jag knappt så jag får nog ta mej ett snack mä nån smart. Därifrån tycker man ju att man kan få mycke pengar tebax. Bara för att...


Varför slarvar jag alltid bort saker fööör? Sånna där viktiga saker.

-Dä va allt för denna gången. Jättekul.-

Publiken säger
Postat av: Anders

Det finns inag masten, bara grejer som man borde gora lite mer snart an andra...Jag ar uppsagd pa helgon, orka lixom..Glider till Fiji om 10 dagar, kan knappt vanta!!

2007-04-06 @ 00:09:15
Postat av: pop-mört

Om du inte ville skriva blogg så tycker jag att det var bra att du gjorde det ändå så jag fick nått att läsa :D

2007-04-06 @ 02:52:52
Postat av: Eken

Jag väntar på den där norska deklarationen då.. =)

2007-04-07 @ 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback