Jobb, shopping å mensvärk.

Jobbet va aptråkigt. Städa efter snickare ä faktiskt inget kul. Dammet bara flyger omkring å jag får gå runt å nysa. Plus att jag hade världens mensvärk. Å då blir jag jättetjurig. Dä märkte jag i bilen på väg te Vimpan.


Jag:
Men hallååå..ä dä nån som har ipren eller?

Emma: Nej,,alvedon,,

J: Åhhhh!!!

E: Ta två så kanske du blir glad som bonus!

J: Jag ä fan inte tjuriiiig!

E: Nu pratar jag inte mer mä dej förrän dä där har gått över.

J: Jag pratar inte mä dej heller!!!


I alla fall gick dä över å mamma å Emma kunde prata mä mej igen. Köpte ett par jeans, två tröjor å ett linne. Har jag nånsin sagt att jag kommer bli tokit pank? Ja..jag tror dä. Men va gör dä om 100 år..?

Kläder behöver man faktiskt alltid.


Å på lördag SKA jag ut. helt på riktigt. Nu ä dä bestämt. Dä ä nästan lite läskit..i alla fall om man tänker på söndagen. Då blir man gråtfärdig.


Fländers fyller år idag. Grattis till honom. 23 år. Gammalt som gatan. Ska jag säga!

Nu får dä bli ett äpple för fröken K. Sen ska hon ut å gå mit Emma.

Gute nacht.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

nu tycker jag inte att du ska klanka ner på 23åringar. En dag e du oxå där. Å kläder behöver man inte alls jämt y7

2007-04-04 @ 18:36:35
Postat av: Eken

Nä, visst får du gå naken allt... =)

2007-04-04 @ 19:37:28
Postat av: malon

elon... vart blir det på lördag?

2007-04-05 @ 11:05:12
Postat av: anders 9

flarre är trötter idag... han vaknade upp på en soffa av okänd sort och visste inte vem som hade snott hans liv, hjärna och oskuld.. och lagt massa vin i hans magen... han måste haft en tokigt tråkig kväll för han mins inte att han gjorde nått skoj... han mins faktist inte att han råna en bank hellern heller... han mins faktist inte nått... så kan de gå när man blir gammal som gatan.. nu försöker hondäringa störa och ringa mig mitt i bloggandet... tack och god natt

2007-04-05 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback