Men Elin va håller du på mä?

Här borde jag verkligen inte sitta. Jag borde skriva ett personligt brev till Ädelfors folkhögskola. Men hur kul tycker jag att dä ä egentligen? No fun at all.

Har putsat fönster hos mormor idag. 200 spänn gav hon mej för dä. Hon är makalös. Jag sa faktiskt att jag kunde göra dä for free. Men sånt kommer inte på fråga när dä gäller min mormor..
Vi pratade lite om stugan..å hon nämnde nåt om "sälje tä nästa vår" nej för i helvete. Keep it! Dä ä ju lätt min favoritplats! No matter what.
Känner mej lite svengelsk idag tror jag.

va fint väder dä ä. Å här sitter jag å i princip utövar kontorsjobb..även att jag bara har kommit till >Hej jag heter Elin K....< kan jag inte be dom läsa bloggen istället? Personligt ska dä ju va. men då kanske dom inte anser att jag passar som assistent. Hm. jag får knåpa ihop ett seriöst.  Men dom vill ha kort  på mej oxå. Jävla krav.

image7image8image9image10image11
Ä dä konstigt att jag älskar dä här stället? Egen badstrand ä bra för oss ikke-fräscha-bikinibrudar

.


Publiken säger
Postat av: Bikinibruden

Fin stuga, påminner lite om släktens. Eran är nog sötare. Fest i sommarstugan? GL med Personliga brevet!
kram

2007-04-12 @ 12:40:59
Postat av: pop-mört

Så "ikkefräsch" bikinibrud tror jag inte att du är men om dom ska sälja de kan ju du köpa de ju. Då bestämmer du ju helt själv ;!

2007-04-12 @ 17:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback