Mhhhmmm

Min dag på jobbet har väl varit sådär.

05.44 Stämplade jag in. Jag är chockad. Dä ä lixom 16 minuter innan jag behöver va där. Dä brukar typ bli 06.03. Ofta. Men nu har jag tagit igen dom kan man ju säga.

Sen började jag gå å sjunga för mej själv när jag gick å dammsög i godan ro. "Tapeeeetklister uuunder miiina skor" Av alla låtar.

Å sen kom Monica..kocken. Då säger man ju hej te henne. Hej hej Monica. Å sen satt den låten i mitt huvve. Tack för dä.

Im a sångfågel when I'm working

.

Nu plingade dä på min dörr. Jag gick dit. kollade i titthålet. Där ute stod två gubbar. Mamma har sagt att jag inte får prata mä främlingar så jag smög helt enkelt tillbaka hit utan å öppna. Klok. Då gick dom till grannen. Jag hör när dä plingar hos den oxå. Jag vet inte av vilket kön min granne är. Inte sett den.


Jaha. Nu får dä va bra. I have to åka till mamma å hämta schampo så jag kan tvätta håret. Glömde mitt där. Å ja, jag kan köpa nytt. Men mitt kort funkar ju inte. Å Jag får inget nytt förrän på måndag. Å 2007 har man knappt lösa pengar. Så nu är jag ofrivilligt snål. Men en runda på Harrys går dä alltid skramla ihop till.



Guten Tag


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Vad beror de på att du bara e sångfågel på jobbet? Sjunga är ju skitkul :D Det gör jag mest hela tiden.

2007-04-21 @ 12:44:58
Postat av: Dag

Tja. Tydligen måste man kommentera här så jag gör väl det. Fan vad vuxen du är då, komma innan jobbet börjar, vad fan är det för nåt?! ;)

Men tänk om de där gubbarna skulle säga att du hade vunnit 1000000 på lotteri. Now you'll never know :P

Anyway, fan vad duktig jag var nu som kommenterade. Vad får jag?

2007-04-21 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback