mr.deiw

♥51 dagar kvar te festivalen

♥26 dagar kvar te min födelsedag

♥39 dagar kvar te Spanien

♥58 dagar kvar te Öland

Dä ä sånna här viktiga saker jag håller på mä på jobbet. Final Countdowns.


 För övrigt har jag drömt om Dennis inatt. My best friend back in the days. Vi pussades aldrig, hånglade aldrig å vi låg inte mä varann (vi kan ha varit för små för dä sistnämnda). Vi var bara bundisar, jag å skolans sötaste kille.

Saknar den tiden. Så Dennis om du läser dä här vore jag tacksam om du ringer mej. Hm.


Jag hörde en konstig fråga på radion idag. Den löd: Säger du T:et i Hultsfred?

Svar: Ja! Jag tror alla gör dä här. Eller? Endel kanske säger hulsfred..eller på mer småländska hulsfrää..

Men jag säger HulTsfred. Fast..jäklar..om man säger dä skitfort hör man typ inte T:et i alla fall.
Lurigaste frågan på länge.

Så nu till min fråga. Hur säger NI stället jag bor på?


 

♣David fyller år idag. 24. Grattiiis till honom.♣



Publiken säger
Postat av: Tobbe

Så nu till min fråga. Hur säger NI stället jag bor på?

Jadu Elin, jag har blivit lärd att det kallas för Helvetet där du bor.

2007-04-23 @ 15:34:53
Postat av: pop-mört

Jag säger nog stället du bor på med ett rätt tydligt T. Hulttttsfred.

2007-04-23 @ 17:17:16
Postat av: pop-mört

nu måste jag kryssa i min lista ;)

2007-04-23 @ 17:17:50
Postat av: Tp

Mycke som händer framöver..festivalen Spanien Öland
å så Elins födelsedag!! Hip Hip Hurraaa på din födelsedaaa.. eller lite tidigt än kanske.. men grattis i förskott =) Stället du bor på å jag inte så långt ifrån heter å uttalas ju HULTSFRED!!! Men vissa som bor i den smålänska urskogen säger Hulsfred..typ jag =) varför använda massa bokstäver i onödan.. folk fatter la ändå...

2007-04-23 @ 19:51:18
Postat av: Eken

Hults fred a.k.a. helvetet i de småländska skogarna.. :)

2007-04-23 @ 19:52:13
Postat av: Dag

Hultan, hålan, där nere... Kär stad har många namn haha

2007-04-23 @ 22:43:47
Postat av: malon

Men Elin då... Silverdalsbor brukar ju säga Hullsri. Och du är ju faktiskt uppvuxen där, så jag tror nog... att det kan hända att du säger så =)

2007-04-24 @ 11:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback