poison på pumpen

Igår va dä party. Igen. Dä ä lika bra å gå ut hårt mä en tvådagars. Svängde våra lurviga på pumpen. Å vi klarade av å gå in 2för1. Vi "kom ju så seeeent" å efter ett tag blev han medgörlig han i inträdet "okeeej..ge mej 140 för båda dåå" Tack å bock.


Tokit mycke folk. Å hur vi än flirtade mä gitarrnissen i playboys så spelade dom inte poison för oss. Vad var problemet? Dom kunde den inte. Men, tur att Tanja ä lång. Hon nådde minsann micken, å vi fick den sjungen i alla fall..utan musik. Dä blev pinsamt rätt fort. Ibland har vi vett å sluta mä grejjer i tid.

Kön på toan va som vanligt alldeles för lång för å stå i. Så då va dä dax för en vit lögn. "Elin måste in å ta sin mediciiin hallå. Hon har astma!" Vilka förstående människor dä finns.


Försökte oss på dä där mä mogendansen. Men herrejääävlar va vi va i vägen då. Dom andra har ju en förmåga å ta sej runt i en cirkel. Inte jag å Tanja även att vi försökte hänga efter ett par. Men helt plötsligt snurrar dom iväg i en väldans fart å vi är helt vilsna. Igen. Dä va helt enkelt bara försöka akta sej eller glida över te sidan där vi hör hemma. Baren. Å discogolvet.
Aja, jag ringde ju som vanligt te folk. Men varför slutar ni inte bara svara? Jag är ju för jobbig för mitt eget bästa.


 

Nu ska jag käka frulle å kolla på Rasmus på luffen. Dä ä mysigt. Lite ångest kan jag nog oxå offra mej å ha.



 

image4image5

Party for 2. Ja, vi bytte kläder innan vi gick ut.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

hehe.. Du ringde ju inte mig och var dryg. däremot var de en snubbe som ringde mig 3.30 typ å ville att jag skulle vara taxi åt honom. då blev jag lite irriterad.

2007-04-09 @ 11:34:56
Postat av: Anonym

Jo, ni är rätt heta ni 2... =)

2007-04-09 @ 19:20:10
Postat av: Anonym

Hm...Du ringde en massa folk men mig kunde du fan inte ringa. Fan vad taskigt. Det här kommer bestraffas!

2007-04-10 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback