Sociala.Elin.

Lördag. Jag kan äta godis utan å behöva må dåligt. Därför smällde jag till mä lite våfflor hos mormor oxå. Ska dä va ska dä va ordentligt. Brukar dä ju heta.
Dä har gått å blivit molnigt..dä ä skittråkigt. Jag har i alla fall hunnit få lite sooool.

17.00 ska jag bli sociala-Elin för ett tag. Maggan har fyllt 50. Jag å Emma kände att vi va tvugna å dra dit. Så vi kvistade in till Vimmerby å köpte en flashig blomma. 294 kroner. Dä skulle hon veta den där Margareta.

Igår va dä som sagt seripremiär, Va glada att ni inte va där. Dä gick åt helvete alltihop.

Man kanske skulle ta å stryka gardiner nu. Eller duscha å raka benen. Man måste
va fin när man ska på kalas å träffa alla pärlor.

Min lillebror dumförklarade mej igår. Igen. Jag råkade säga att jag skulle vilja va färgblind eftersom
att alla svartvita kort ä skitsnygga å jag vill se så.
Hmm. Dä ä väl inget fel mä dä.
Han tycker bara jag ä pinsam. men han kom även fram till att Emma å jag inte alls är tjocka.
För dä ä man om man inte orkar gå.
Å gå..dä orkar jag faktiskt. Till å mä springa orkar jag.

Publiken säger
Postat av: T.P.

Då va dä dax å dra en kommentar igen då... som hon så bestämt vill att man gör =)
Hehe.. På lördagar får man äta massa onyttiga saker utan å ha dåligt samvete.. även om man kan få dä ändå.. Så dä blir kalas te kvällen.. kul kul.. Grattis Maggan!! haha.. så du skulle villja va färgblind??? Men hallå!! Dä går ju inte.. Då måste du ju byta favvofärg till grått eller svart ju..=) Snart dax å knäcka en pilsner.. ha dä gött!!

2007-04-28 @ 14:34:24
Postat av: Frida

Hej! Ja nu bloggar jag oxå, måste vara lite "inne" ju...Men ja ä inget vidare, men du vet hur man ska göra...Skriver ju bra å intressanta inlägg....Ha d fint i valborg!

2007-04-28 @ 16:04:55
Postat av: pop-mört

Vofflor vill jag me ha. Men de blir öl istället ikväll för min del.

2007-04-28 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback