styling på schemat.

Idag ä dä söndag. Då kan jag äta upp överblivet godis från igår, utan ångest. Nästan. Jag har vatt sådär överdrivet duktig idag. Bytt gardiner å hållt på å kitta om här i lägenheten. Köket fick temat svart/vitt. Å tvrummet fick temat svart/vitt/rosa.  Skitsnyggt om jag får säga dä själv. Come visit.

Varit i Silverdalen å snyltat mat hos pappa. Fläskfilé å grejjer. Å så har jag pinglat till i mammas nya hus. I'm a great pingler. She needs me. Där fick dä bli tema stilrent.

Ont i huvvet. Jag behöver nog socker. Jag tänker äta choklad. Mjölkchoklad. Jag kommer få ont i magen. Men jag tänker inte bry mej. Tji får jag.

Imorrn ska jag ta mä mej mamma på blom- å krukshopping. Eller ska hon ta mä sej mej kanske. Jag är ett bra shoppingstöd. Mitt öga vet vad som går ihop.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Hur kan du behöva socker om du ätit massa godis redan?

2007-04-29 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback