Tadaa..!

Jag känner mig mycket hedrad av att vara en gästbloggare här i EgoElins lilla krypin.

Jag får väl ta och presentera mig; Malin heter jag, och har känt Elin sedan urminnes tider.... närå, men vi har nog känt varann sedan vi började 2:an på lågstadiet... Då flyttade nämligen min bästis Josse till Tuna och jag behövde en ny bästis. Vet inte hur det blev Elin... men hur som helst... vi satt där i skolkorridoren och läste "Hej vänta, sa Sventa!" högt för varann, varje morgon i säkert ett halvår. Mm... rätt fula grisbilder har jag för mig att det var i den där boken. Jag tror vi diggade just högläsning rätt så rejält, för vi började spela in boktips på min kassettbandsspelare. Det är ju antagligen sånt som har satt rätt djupa spår i Elin, alla har väl hört talas om "Wedi Wadjo"? Vet inte om jag får skriva om såna här grejer, men Elin gav mig fritt spelrum så...! =) Vi får väl se om något är extra känsligt, det lär väl raderas fort som attan i så fall.

Jag har nog inga roliga pinsamma grejer att berätta om Elin faktiskt...  kanske att hon körde rätt in i staketet med sin syrras moppe när vi var typ 10 år (hon gasade istället för att bromsa.. det är svårt att hålla ordning på de två sakerna). Att hon förstörde ett fönster och sa att jag hade varit med och slagit sönder det... haha! No hard feelings.

Hmm... sist jag såg Elin var inatt. Det va förfest hos Elin, och Chrille kan ju intyga att det gick vilt till där... =) Det var jag, Elin å Fia. Mycket lugna och sansade. Jag fick veta att man har synts på TV också, hos Svenneman. Det är inte alla som är med på TV liksom...! Men det var vi.
Väl på Harrys var det kul, jag å Fia drack Cosmopolitan (mycket gott!) istället för tequila (pust!). Elin fick också dricka drink, men tog en mindre god "Isbjörn". Sen var det mest dans... varför är det aldrig bra musik på stora dansgolvet? undrar jag varje gång. Jag och Mr DJ har definitivt inte samma smak för vilken musik som funkar att dansa till. Så det blev mycket dansande i puben, jämte Harry-gubben. Och en viss pejron hängde mycket kring oss... =) wonder why? Det var mycket fina komplimanger till Elin där, men NEJ gott folk - jag kan intyga att det inte blev nåt hångel för na. (Trots att jag å Fia tycker att det hade varit kul). Vi fick vänta räääätt länge på taxi, i alla fall om man tänker på att det var -5grader ute, och vi höll på att inte få åka med Pierre - världens bästa taxichaufför. I stället hade kanske Källsåkraparet snott vår taxi, den bruden var inte å leka med ska jag säga - sur som en äppelskrutt. Men Fia ville hem, så hon käftade emot - bra sofia.

Jag sitter för övrigt med en skoluppgift nu, och försöker göra den färdigt. Min grupp har fått i uppdrag att göra en inbjudan till 700 personer runtom i Sverige som har sökt universitetsutbildningar vid Linköpings universitet, i Norrköping. Det är jättekul!! Men... det är lite dålig stämning i gruppen, på grund av att vissa inte lägger ner lika mycket tid på det som de andra. Och sånt. Så tyvärr måste jag avlägsna mig från den här bloggen strax. Har annat att göra.

Ha det bra gott folk... de som känner mig får en häls från mig nu - Hejhej!
//Malin

Publiken säger
Postat av: TP

Wuuhuu.. Snällt av lilla Elin å låta dig gästblogga =)Haha.. näe det är verkligen inte alla som får va med på tv.. men ni fick.. å vi hade verkligen kul då =)Å vi fick ju se fia.. inte varje dag man se henne precis.. så dä blev inget hångel för Elin? Stackarn... Hon brukar ju va bra på å skaffa sig ett kvällshångel när hon är ute å partar.. bättre tur nästa gång kanske =)

Tack å Hej... leverpastej

2007-04-22 @ 19:40:09
Postat av: Dag

Hmm, Elin sa att man var tvungen att kommentera hennes blogg. Vet inte om det gäller bloggar inte hon skrivit men hon kanske slår mig om jag inte skriver så ^^

Intressant läsning. Mycket bättre än Elins sketna bloggar haha. Skojar bara ^^ Jaja, nu ska jag återgå till min biker-rulle. Ha det.

2007-04-22 @ 20:22:52
Postat av: Eken

Bästa bloggen hittills... =)

2007-04-25 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback