vielleicht.

Tisdag. Värsta dagen ever. I hate it. Va har jag gjort. Jag har varit ute å gått min 7kilomterare mä Tanja. Sen åkte vi ut te stugan å glassade i solen ett par timmar. Jättebruna blev vi av dä å värsta toppenidén fick vi oxå.


Sen åt jag tacos hos Emma. Lillebror har skrivit upp idag. 2 poäng ifrån å klara..attans bananer som jag brukar säga. Gled hem mä han te mamma. Men jävlar va han tjatar
"Elin du vet att bussen ska köra före dej va?" Ja. "
"Vet du hur långa dom här strecken är?"
Nej.
"Nu ligger du alledels för nära bilen framför" Ja, jag bryr mej inte.
"Dä ä lite läskit å åka mä dej Elin, jag fattar inte hur du kunde få körkort över huvudtaget" Nej, dä har jag heller aldrig fattat.

Sen skrålar jag igång å sjunger Gessles här kommer alla känslorna på en å samma gång tokhögt. Då blir han tyst å tycker han har en pinsam syster.


Har tagit mä mej Alva hem. Hon är ju faktiskt min hund. Har badat henne mä mitt schampo å balsam så nu ä hon jättefräsch. Å så har hon fått tofsar så hon blir sådär toksöt. Varit ute å gått mä henne oxå. Hurtbulle jag.

Nästa vecka blir dä ullared mä mamma. Men jag ska inte handla. Har jag tänkt. Dä kommer inte funka. Men jag ska mest hjälpa mamma å handla te nya huset. Jag har ju koll på hur dä ska se ut.


Nu ska jag fortsätta ha tråktisdag. Som om ni bryr er.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag hade också tyckt de hade varit pinsamt om du pumpat Gessle i min bil. men jag har ju ingen :D

2007-04-17 @ 20:52:34
Postat av: malin

hmmm nya huset nu hänger jag
inte med???

2007-05-27 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback