Das Utmaning.

Ja, nu är dä dax. 8 grejjer. Huvaligen.

1. Jag hade brutet nyckelben när jag kom ut ur magen. Mamma, hur behandlade du mej egentligen?
2.
Jag har värsta födelsemärket under hakan. Dä kommer se jätteroligt ut när ni ska försöka kolla in dä.
3. Jag är INTE rädd för tandläkarn. Jag förstår mej inte på den där tandläkar-hysterin. Jag är mest rädd å betala fört.
4. Jag har en pappa som blev erbjuden 10 kameler i utbyte mot mamma. Han valde mamma. Dumt! Tänk vilken förtjänst dä kunde blivit på kamelridning hemma på bangatan lixom.
5. Jag har bott en kort men väldigt intensiv period i Norge. And i had the time of my life. Helt klart. Herrejävvlar alltså.
6. Jag har endast 1 biologiskt syskon. Resten är bonus. Fostersyskon även kallade.
7. Jag är lite kär i Håkan Hellström, Winnerbäck å Dregen å Flän. Dom får slåss om mej. Jag bara väntar mä spänning till dä ä klart.
8. Jag har aldrig någonsin ätit kroppkakor. Men jag vet att jag hatar dom. Dels hörs dä på namnet..kroppkaka, lårkaka, moderkaka. Å sen syns dä på dom. Jävla äckligt.

...nu har jag lättat mitt samvete ytterligare..

Publiken säger
Postat av: Emma

vad gick utmaningen ut på då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback