..den gamla dängan..

idag har jag gjort en tragisk upptäckt.

1. Jag kan heeela låten Get Down, den mä backstreet boys ni vet. Hela verkligen. Varenda textrad.
2. Dä ä 10 år sen dom va mina idoler
3. För 10 år sen va jag ändå 13, tonåring.
4. När jag tänker tio år tebax vill jag att jag ska ha varit en sådär 7-8 år. Jag vill inte kunna tänka tebax på mens å tyskaprov-

Slutsats: Jag är förskräckligt gammal. Hej Hej Gammel-Elin

Marie säger:

ja det går bra du skriver bra o du är ett perfekt barn bare så du vet

Nej då. Mamma läser inte min blogg. Hon skriver bara små uppmuntrande rader på msn. Helt taget ur luften.


Publiken säger
Postat av: Mickan

Ibland när jag sitter ensam i bilen så sjunger jag sånger som jag inte hört sen stenåldern. Typ spice girls, backstreet boys, popsie och du vet.. och vet du vad det värsta är? Jag kan vartenda förbannat lite ord i varenda låt.. Men schh säg inte det till någon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback