djurvän som man är

..idag vet jag inte va dä har varit mä mej..jag tänkte slå en fluga på jobbet, men ångrade mej, för jag tyckte synd om den..dä kändes inte riktigt helt normalt. Men han fick fortsätta leva sitt liv, jag är så himla snäll. Sen började jag tänka på att dä faktiskt finns sånna där kletiga saker som dom fastnar på å inte kommer loss. Dä kallar jag å dö en tragisk död. Stackars stackars flugor..
..va har dom gjort för å förtjäna detta förakt..

Dagens fråga.
Ska vi åka till Virserum å bli krulliga i håret av dä här förbannade regnet eller inte?
Livliga diskussioner förs för tillfället.

Publiken säger
Postat av: Emma

Vilken fundering.. men skittaskigt om man tänker ätter.. Virserum eller inte ja.. jagvelar som fasen.. är skttrött men skulle nog behöva en utflykt på egen hand.. aja.. det märks väl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback