Ekke å Elin lär sej om ÖRON

Ekke å jag hade en givande msn-konversation idag. Jag råkade hitta lite schampo i mitt högra öra. Såklart blev dä ett seriöst samtal inklusive cam-uppvisning hur dä går till när jag använder lillfingret för å klia i mitt miniöra. Ja, mina öron är skitsmå. Å så kollade vi på öronbilder. Dä gäller å ta allt på allvar.

Ricochet säger:
finns inget varre än när man känner.."nuu vill ja ha en topz" o man hittar INGEN

Eliin säger:
haha..dä ä lite av ett i-landsproblem..du kan ju ta lillefingret

Ricochet säger:
men som om du inte känt så
Eliin säger:
nej jag brukar göra såhär...(dä ä här jag demonstrerar)

Ricochet säger:
men då når man inte lika långt ,snyggt visat annars

Eliin säger:
nej men man når en bit..man behöver ju inte ända in i stigbygeln

Eliin säger:
vart nu den sitter

Ricochet säger:
haha nae..de e ju lite o nödigt

Ricochet säger:
för att nå den måste du förbi trummhinnan

Ricochet säger:
http://wskoldata.blogsome.com/uploads/wskoldata/ora.jpg

Eliin säger:
men den går nog å nå mä en tops..eller va tror du?

Ricochet säger:
vill du så går de noo

Eliin säger:
men inte mä lillfingret så min stigbygel är utom fara..diin däremot..

Ricochet säger:
haha så du säger ja har stora fingrar

Eliin säger:
nej men du använder ju tops


Publiken säger
Postat av: Emma

Meningsfulla diskussioner.. Har du inget annat å styre med? Jag har nog luskat ut lite läsare nu =)

Postat av: pop-mört

Vad ska man säga? Fem stjärnor ;)

2007-08-17 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback