Football pyssel å pop-corn

..jag tycker dä ä en rätt tråkig match..men en å annan hunk har jag spanat in..Olof Mellberg ä grym..men mitt tips till dej Olof; ta bort skägget tills vi ses nästa gång.
Emma har varit här..meningen va att vi skulle fixa mä massa kort å grejjer. Men, ja..jag vet inte..vi kom lixom aldrig riktigt igång.

Jag å Tanja skulle försökte oss på nåt seriöst häromdagen during vårat spaghettikokande.
Jag: Av jord är du kommen...eheee.
Tanja: Av jord är du kommen..eeehh..av jord är du kommen, i jord ska du ner?
Jag: Ah..skitbra!
..å så tog vi om allt igen..

Å hörrni, visst ä dä fint här i min blogg nu? Rosa känns lite mer jag. Tack Dag!

Publiken säger
Postat av: Dag

Vassego ;)

2007-08-22 @ 23:28:39
Postat av: Anonym

Jättefin blogg =) Får man se nån Alin på Harrys imorron då? Måste ju göra igen mot Tanja med och dränka hennes strupe i öl, hahah =D

Postat av: anders

killar i skägg its the grejj

2007-08-23 @ 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback