Fotbollspojkar.

..jag har varit på fotboll..jag höll på ett av lagen..till å börja mä..sen kom han i mitt synfält. den förbjudna frukten, Då bytte jag lag. Jag kan inte rå för dä.. Men där snackar vi Halleluja Moment.. på riktigt.
Å sen hade jag dittan å dattan å berätta för Emma om folket. Jag kan lite om många. Tydligen.
Hon har ju ingen koll ute i nöjessvängen.

..men lite smart va jag när jag bytte lag..då vann jag,,å eftersom jag är pank känns dä ju inte lika surt å ha betalt för en vinnarmatch..
Men Gerry, glöm inte att jag ändå är stolt över dej. Framför allt.

Nu måste jag sova
Gonatt världen
Gonatt Flän

Publiken säger
Postat av: pop-mört

hmmm... Man kanske skulle ta och börja spela fotboll igen ;!

2007-08-21 @ 00:12:19
Postat av: Emma

Baka kakor du.. jag vill inte bli mer fet än jag är så jag tänker inte äta av dom!!

Postat av: Håkan

Visserligen så spelar jag fotboll men jag hör att jag ska byta lag. Och flytta, och skaffa ett nytt jobb. Fan, jag står inte ut med att du spanar på andra killar!

2007-08-21 @ 13:12:17
Postat av: anders

hej strumpan, tyvärr hjälpte inte ditt godnattande lr möjligtvis var de så att trollet ringde och väkte mig också i natt mån tro? hur som helst vaknade jag mitt i natten och kunde inte somna igen... men men.. som tur var slapp jag jobbe idag så har sovit hela förmiddagen.. pösspöss din flän

2007-08-21 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback