little miss Ida

Vart jag har varit hela dagen? Jag har jobbat å sen har jag varit hemma. Japp dä har jag. Jag har helt enkelt bara struntat i å blogga. Dä ni. Men jag har tagit beslutet att inte lägga ner den här bloggen före dess 1års dag. Alltså nån gång efter januari 2008. Jag hinner dela mä mej av mycke innan dä. Mä mitt spännande liv å allt.
Imorron ska jag ha nattligt besök. Dä blir mysigt värre. 

För tadaaaaa: Världens sötaste lilla rockbrutta ska sova här.image131
Hennes mor å far ska minsann till Ullared. Vägen där kosstävlingen kom till.
Å dom ska åka utan mej. Dä känns i hjärtat.
Du kan säga hej till dom Flän. Du bor ju så nära så nära.

Publiken säger
Postat av: Emma

Ja men han har ju fått ett rum och det är inte rosa! Det gjordes ju neutralt innan Ida föddes ju.. jag ljuger inte.. vi har planerat allt i minsta detalj ju..

Postat av: malin j

ska du åka te ullared snart? jag var där förra veckan men glömde köpa en hårfön ju!! vet du nån som ska dit snart (förutom emma å gerry som förmodligen redan är hemma nu)??? är du ledig onsdagen 15/8?

2007-08-07 @ 15:09:09
Postat av: anders 43

tänk att jag faktist var där då

2007-08-08 @ 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback