MammaMess

..trillade nyss in ett mess från min kära mamma på telefonen..
"När det nu är bevisat att sex är den absolut bästa och trevligaste formen av motion, varför kan man då inte köpa en man från InterSport istället för ett par nya joggingskor? Så kunde man prova några olika innan man den man helst ville ha och kasta dom andra när de blev sura"

Sen skulle man skicka vidare å hålla på. Men sånt gör inte jag.

jag hakade mest upp mej på Köpa en man från InterSport.
komiskt.
mä tanke på för några veckor sen lixom.

..dagens näst roligaste..


Publiken säger
Postat av: Emma

Jag fick oxå mess.. hon e för rolig =)

Postat av: Egoina

hehe jo jag vet.. :P

2007-08-21 @ 19:49:12
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Jennie

Jädrar va du bloggar idag!! =P
Kul ju... =)

2007-08-21 @ 21:16:48
URL: http://jenniegson.blogg.se
Postat av: Frida

Det där sms:et fick jag med, visst i omlopp nu.
Men du ni som är i hästvärlden vet ni ingen som kör häst och vagn?
Symöte nästa vecka på tisdag den 28/8, hemma här kl:18.00?

2007-08-22 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback