Marknadsfest..

..jag känner mej usel, men jag ska gå på marknadsfesten..egentligen jobbar jag imorrn klockan 06.00,,men jag ringde min boss..'
Jag: Heej, du jag skulle bara undra om vi kan byta tid imorrn så jag jobbar eftermiddan?¨
Hon: Äääär dä feeest på gång? HAHA
Jag: Japp! Jag åkte dit på marknadsfest.
Hon: Jamen dä ä klart..kom när du känner för dä imorrn bara så stannar jag te du kommer.

Alla  borde vilja ha mitt jobb. Jag kan göra som jag vill, börja när jag vill å va exaaaakt hur bakis jag vill!
Ja, så ikväll intar jag alltså kalasform igen. Som kompensation till igår lixom. Jag kommer nog göra bort mej. Men va gör dä om 100 år.

Publiken säger
Postat av: Jennie

Harrys då?

Postat av: Anonym

Hehe, något soft jobb! =D Vi ses där nere, bland fjoortisat och panschisar kommer jag antagligen stå och stampa takten till Wild Rover, fast jag lovat mig själv att inte slänga en blick på gubbera...! Ha en kanonkväll iaf =)

2007-08-25 @ 19:34:50
URL: http://igobananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback