Missuppfattning

En av kommentarerna på mitt tragiska-barndomen inlägg:

"haha fan emma är ju så cool, det där med sommarbarn var bäst. Tror inte jag var så elak mot min syster, borde nog ha varit det. För ni verkar ha haft väldans skoj"

meningen mä dä inlägget va å få medlidande å förståelse för den person jag har blivit. Dä va inte å heja på Emma..Maliiiin! Nu kommer jag få leva resten av livet i samma pina, Emma kommer va elak å sen hånskratta åt mej å säga "hahaaha men jag är ju så cool" å jag går hem å tröstäter choklad å får jätteont i magen eftersom jag inte tål sånt så bra.
Tacka vet jag
dennahär damen. Hon vet hur dä känns. Å så ä hon jävligt rolig.

Annars har jag varit sjukt aktiv idag. Jobbat 05,30-14,00. Fast jag råkade stämpla in 05,57. Mina tre minuter har blivit 27. Men i alla fall sen efter jobbet åkte jag direkt till stallet å red. Idag började trotset redan på stallplanen. Hon tänkte minsann inte gå. Hon tycker bättre om å studsa upp å ner som en boll mä frambenen tydligen. Men då jäklar va dä dax å ta ur henne sånna dumheter. Jag sa endel fula ord. Ganska många. Sen gick hon som den pärla hon är.

Jag har även berättat för Tanja om planerna jag å Flän har för hennes framtid. Reaktionen blev att hon nästan dog av skratt å till slut fick hon fram att
"hahaha ahhhmeeen jag ska inte bohohoh i Dahahahnnmaark"
Nej. Bra val. Stanna här. Jag klarar mej inte utan dej.♥
Även att vi hade allt planerat. Allt från att hon skulle röka i bilen till att hon skulle bli en Tanja Olsen som drack öl på arbetstid.

Publiken säger
Postat av: Magnus

haha lär mig allt om detta fenomen! =) Snälla!

Postat av: Mickan

Haha det är skitenkelt egentligen. Fast skitsvårt egentligen. Haha

2007-08-15 @ 22:08:26
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: anders x

men nu får trollet allt ta sig samman... det finns ju bara fördelar med danmkars movet

2007-08-18 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback