Mormor hör inte vad jag säger. Skönt.

Hos mormor gick dä bra. Jag kom in. Pratade massor. Hon sa ingenting. Förrän jag blev tyst. "Jag hör inte ett ord av vad du säger Elin, inte förrän efter den 28e, du mumlar för mycke" Dä va bara ta om allt. Hon får hörapparat den 28e. Då nästanskrek jag å överdrev min tydlighet. Å eftersom jag har en förmåga å bli skitförbannad på folk som säger va hela tiden va dä nog lika bra. För å inte tala om hur arg jag blir på pappa som brukar säga va innan jag ens har pratat klart.

Vimmerby
gick bra. Ida fick värsta utbrottet på systembolaget. Hemska Skrutten.
Man får ju skäms!

Dä enda jag tänkte va slå inte sönder nåt, slå inte sönder nåt när hon gick där å slängde mä korgen mellan raderna. Sen fick hon ge 2 kroner till en gubbe som sto å spela dragspel. Då va hon lycklig.
Å på netto-parkeringen springer dä runt en invandrare å säljer rosor.
Emma:"Elin kan du inte tjata till dej en gratis. Såhär när du ä nykter å i Sverige å allt"
Nej. Sånt gör jag bara i pejron-läge. Då ä jag så jobbig så dom ger mej en för å slippa mej.
I know hur som ska tas, dom jävvla!

Dagens mess kom i alla fall från mamma:
"Jag kommer, Håkan har kommit"



Publiken säger
Postat av: pop-mört

Du får ta det som ett omen att du kanske inte ska dricka så mycke ikväll kanske. Utbrottet på systemet asså

2007-08-17 @ 15:43:15
Postat av: Anonym

Ge mig en adress. Och en tid. Och jag lovar att dyka upp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback