Mr.Africa is back home.

David är hemma igen..ni vet min bästa vän i Karlstad.  Grattis David, du kom lagom till min kommande pms.
Tur att han tycker om mej även att jag nästan alltid är hemsk. Men så ä dä när man är psykolog å pressar ur mej allt jag har i mej även att jag helst håller dä inom mej.
Idag har vi tagit upp ämnet mina bilder på datorn som jag inte kunde ta bort t.ex
Im so glad you're home. Alles in ordnung.

David säger:
men ja kanske ska reta upp dig lite, du vet sådär som bara ja kan göra så du blir så arg då du nästan gråter. Då kanske du kan ta bort han? Eller då kanske det är jag som ryker.

Eliin säger:
låt bli. nu har vi ju en ganska snäll konversation..vore ju synd om jag ska behöva gråta.
David säger:
Jag låter bli.
Eliin säger:
Tack!

För övrigt en rätt tragisk fredagkväll.


Publiken säger
Postat av: Emma

Bestäm dig bara.. ta bort dom!!

Postat av: Jennie

Wow!! Vore ASKUL om vi fyra kunde gå ut o festa.. Fy fan va fulla vi skulle bli...ahhh!! Men tyvärr så kan jag inte på lördag.. Ska på kräftskiva o bli onykter där ;)
KRAM

2007-08-10 @ 21:06:29
URL: http://jenniegson.blogg.se
Postat av: Bloggie

Jag har förmågan att klämma ur det allra hemskaste inom dig, det bästa är trotts allt att det är bra för dig ^^

2007-08-10 @ 21:09:06
Postat av: Frida

Ja jo ska tänka på d. Känner mig inte så värst sugen just nu iaf. Jag har som sagt varit hel lustig denna sommar, sånt som jag gillat förut har jag inte tyckt så värst om. Imorgon ska vi få grill gäster å jag kände för d idag när vi bjöd dem, men senare idag har jag ångrat att vi bjöd dem. JA hel konstig är jag. PÅ söndag ses vi iaf, vilken tid va d?

2007-08-10 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback