Saker som upprör ett Ego.

Duschdraperiet. Jag är lixom inte ens snygg naken men ändå söker dä närkontakt.
Hunger. Jag blir hemskt tjurig. Dä ä nästan ingen som vill va mä mej då.
Köhånglet. Hångla hemma.
Finlands-Svenska. Nej till mumintrollen.
Rasism. I hate i hate and i hate it.
Mobbing. I hate I hate and i hate it.
MittBarnÄrBättreÄnAllaAndraBarn-snacket. Tröttsamt xxl. Punkt.

Dä ä inget kul. Å jag är hungrig nu. Passa er för mej.


Publiken säger
Postat av: jessica

hej vännen.. läste att du hade problem med draperiet.. vet du vad du kan göra.. Detta är min eminenta ide. kan inte tro att nån annan vet den mä, jag har nog kommit på den helt själv.. okej så här då.. häng upp dukstyngder eller vad det heter längste ner på draperiet.. du vet nog vad det är jag menar va? lite 80-tal kanske men det funkar skapligt.. test i alla fall.. sen ska jag nog ta patent på dä.. kramar jessica (din vän asså)

2007-08-23 @ 20:58:12
Postat av: Emma

Smart Jejja! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback