storasyster å lillasyster

Min syster är mycke mer vuxen än mej å gör ett tappert försök å få mej på fötter..t.ex får jag tydligen inte ens dricka direkt ur en 1,5 liters flaska. Dä mycke jag inte kan berätta för å verka va en exemplarisk lillasyster märker jag. Att jag äter spaghetti direkt ur grytan ä väl inte å tänka på.

Eliin säger:
dricker direkt ur flaskan

Emma säger:
på redis?

Emma säger:
ta ett glas,, du är tjej!

Eliin säger:
men jag lever ungkvinneliv

Emma säger:
det är jag färdig med..

Eliin säger:
inte jag..nyss börjet

Emma säger:
ja fast du börjde så sent så du måste snart stadga dig..

Eliin säger:
nej då. dä ä långt kvar te min gräns


Publiken säger
Postat av: Emma

Herreguud! sen när blev jag vuxen i dina ögon?
Det måste jag ändra på!

Postat av: Ungkarlen

Äsh då, lite hyfs kan man väl ha även om man bor själv och inte har ngn att krama på kvällen då man ska sova?

2007-08-10 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback