Visioner?

Jag å Jejja har en förmåga å bli..ja, jag vet inte...helt enkelt..
Våra mammor vill gå ut ihop mä oss. Festa alltså. Vi diskuterar ämnet. Å sen svävar vi iväg lite över gränserna för å sen bli sådär tokit nostalgiska återigen. Meen ack va kul vi har haft.

Jessica säger:
ja men vi vill ju inte veta av nåt trams om vi går ut

Eliin säger:
nej..hon är mä på noterna..inga catfighter å grejjer

Jessica säger:

nä tack.. inget nerputtande å så.. då skäms jag.. gömmer mej nånstans.. helt coola bara ska vi va.. så coola som man har rätt att va om man drabbats av det positiva silverdalensyndromet.. å det hade ju vi sa vi ju

Eliin säger:

exakt,,nu gäller dä å visa vilket samhälle i den här kommunen som faktiskt fött fram dom största stjärnorna, å då får mamsen*2 hålla sej i skinnet.

Jessica säger:

ja precis min vän.. exakt så tänker jag mä.. för vi är väl stora stjärnor där hemma.. typ välkända.. har jag inte rätt..

Eliin säger:

jojo, alla pratar om oss. men jag ler bara å nickar lite förstående mot dom..

Jessica säger:

ja det är bra tjejen så är ett bra betende

Eliin säger:

ja, man ska inte inge för stora förhoppningar genom å säga nåt till dom. man måste keep the avstånd så att säga

Jessica säger:

yää find out our secrets.. those are the greatest.. just so everyone knows..

Eliin säger:

dom sitter lååååångt inne

Jessica säger:

special us

Eliin säger:

bögragging på öland, spyor i virserumsskogar, sprit i på tok för tidig ålder, pojkbesök på höskullen..


Ooops, i just let them out. så nu hoppar vi fram en bit

Eliin säger:

preciiiiis..men jag tror dom raggade på oss först..vi hängde mä..men va dom gay,,ville bjuda oss på drinkar,.men icke sa nicke, vi satt på en sten å käkade chips istället vi, å tittade på äckelsvanar.

Jessica säger:

faan vad duktiga vi är.. jag är sååå stolt över oss.. vi var exemplariska, det lite sämre vi gjort kan verkligen vägas bort för oj så duktiga vi vatt såååå många gånger right foks

Eliin säger:

ja..vi är värda stående ovationer faktiskt

Jessica säger:

tror dä mä.. borde skrivas en bok om oss.. skulle man kunna ge ut till alla skolungdomar.. vilken värld vi skulle leva i då.. säger inte om det är bra eller dåligt men , vilken värld


Ja vilken värld dä skulle bli.



Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback