Ante.

image427
Hej jag heter Ante å jag rakar mej mä veet, överallt. Å så glömmer jag tiden. Å dä resulterar i att dä svider jättemycke å jag inte kan sitta ner å så får jag gå konstigt oxå.
Poor Pungen

www.antepan.blogg.se
Read it. Dä ä dä värt.

Publiken säger
Postat av: Caroline

Hejsan, tack för omtanken. Nu känns det lite bättre, de brukar komma i perioder. Men ja hoppas ja slipper tänka på det så mycket.

Tack för erbjudandet, men vi har ju äntligen fått hem köket och nu ska vi ÄNTLIGEN sätta in de :-)...

Tänkte fråga dig om du vet vad de kostar om man hyr stuga vid nyår,, med liftkort och allt. Typ i tvådagar eller nått?.. Vi funderar nämligen kanske på att åka upp dit och fira nyår, vore roligt med något annat än att vara hemma ;-P...

Hur går det för dig annars?
Hoppas du trivs ;.)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback