Diskussionsläge.

That oskarshamns-fall är uppe på tapeten igen hörde jag på radion idag.
5 år sen dä va mä på uppdrag granskning å typ 6 år sen han omhändertogs den lilla pojken.
Va tycker ni?

Förresten har jag sovit väldigt bra inatt pga att katt-Linus inte har varit inne.
Annars ligger han på mej å spinner i mitt öra hela natten

image438

Publiken säger
Postat av: Emma

Hah, nej blir det fel då är det något
som inte stämmer. Hur kan det bli fel med ett "VEM ÄR DOOO"? :D Haha, så klockren. Sen med smilet, nää, det kan bara inte bli fel. Då får du släpa med dig gästerna ist för att fråga, heh.. Jaa, det skulle ju vara as kul :D Bara jag slipper sova på festival området, har typ förbi för tält o gegga, haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback