Done.

Nu har jag precis kommit hem från mamma. Dä va ett jäkla gäng som va där. Mormor å morfar, å moster å hennes maan.å kusin-Therese å så Emma å Gerry såklart. Å barna. Vi åt julmat. Eller, dom åt julmat. Jag åt ett ägg, en halv prinskorv å en köttbulle. Å en macka. Å så drack jag fetcola.
Vissa valde å svika bordet för fotboll. Zlatan förstör våra sociala umgängen.
 Men, dä gör inget.
Dä ä ganska skönt å slippa Gerry ett tag. Tönt.

Snart ska jag bege mej till Hultsfred för ännu mer fotboll å lite spelspelande.
Jocke å jag å Emma å Gerry har uppesittarkväll på vårat eget vis.
Bingolotto är för mesar, vi har fotbolls-maraton istället.
Vi är ju i grund å botten en familj vi 4. Vi har lite reunion såhär i juletider eftersom Jocke har valt å svika oss i Hultan för Norrköping. Tönt.

Ciao.
.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback