Elin learns to rock.

Harrys igår. Som befarat. Dä va faktiskt kul, även att mitt sällskap inte verkade tro att jag tyckte dä. Jimmy sa bland annat att "Åh, du borde haft Tanja mä dej"  Å sen blev jag bjuden på tequila, men otacksam som jag är vägrade jag dricka den å krävde en öl istället. En harrys-öl. Jag borde ha lärt mej vid dä här laget att hatt inte är bra. Alla vill ta av den å låna den å prova den å hålla på. Men jag säger som jag brukar; Skaffa en egen, för fan.
Men man lär sej hålla i den vid rätt tillfällen efter ett tag.

Jag: Åh, du ä ju en sån där jävla ---
Han: Jaa.
Jag: Jag haaaatar er

Dä gör jag ju inte. Egentligen.

Nu ska jag på hundträning å lyssna på världens pipigaste röster som skriker Hiiiiiiiiiiiit å rrrrrrrrrrutan å duktig tjeeeiiiij. Dä där hundfolket får mej å skratta varenda gång.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback