Frågestund please.

Som sagt så åker jag norrut imorrn.
Bara så ni inte blir förbannade på mej för att jag inte yttrar en enda rad imorrn.
Jag veet att dä ä svårt å klara sej utan mej.

Gonatt på er.

Ni kan ju passa på å ge mej 20 frågor som jag ska svara på när jag kommer hem.
Eller, 5 i alla fall.
Å gör ni inte dä så tycker jag ni är tråkiga.
Lika tråkig som jag har varit i helgen, faktiskt.

Publiken säger
Postat av: Anonym

1. Varför ska du inte vara i Sälen i vinter? 2. Varför inget Harrys i helgen? 3. Hur länge har du och Tanja varit kompanjoner?

Postat av: Jennie

Va´re inge kul i Sälen eller varför struntar du i´t? Go jul på da´!!

2007-12-17 @ 11:02:24
Postat av: Emma

Hehe, spar den.. Så kan vi smyga upp senare i vinter o "tjuv bo", heh.. Gratis boende..
Hehe, nää.. Tror inte det!
Lycka till på resan, kör försiktigt :)

2007-12-17 @ 19:35:45
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: mija

Mija har frågor. Always!

1. Har du inte sagt upp din lya? moved out? Avslutat work här hemma? what to do now?
2. hm, dä blev visst fyra frågor i en fråga :)

2007-12-18 @ 11:25:32
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback